Sanitairwinkel gaat verder onder een nieuwe naam: Sawiday

Een make-over bij Sanitairwinkel! Wij zijn SAWIDAY geworden! Eén universele naam die zowel voor onze Nederlandstalige en Franstalige klanten herkenbaar is. De universele naam en nieuwe huisstijl zorgen ervoor dat Sawiday stappen kan gaan maken op internationaal gebied en zorgt voor onze positie als marktleider op het gebied van sanitair. Met onze vernieuwde identiteit blijven we dezelfde onberispelijke kwaliteitsservice bieden en helpen we graag bij het realiseren van de badkamer van jouw dromen!

Van Sanitairwinkel naar Sawiday

Sawiday is een familiebedrijf dat twaalf jaar geleden in Nederland is opgericht door de broers Erik en Rob van Laarhoven. Met een professionele en gemoedelijke sfeer heeft Sawiday door de jaren heen een enorme groei doorgemaakt. Die sfeer vind je ook terug bij onze verkopers en klantenservice: een team van vriendelijke deskundige adviseurs, die voorop lopen in de laatste trends op de badkamermarkt. Onze experts luisteren, geven informatie en adviseren - altijd met een glimlach.

Sawiday

Advies en inspiratie

Onze wens is om te adviseren, inspireren en begeleiden bij de realisatie van ieder sanitair project. Wij bieden een groot en breed assortiment met artikelen voor de badkamer en een zeer compleet assortiment met merken voor het inrichten van alle badkamerstijlen.

Uitgerust met één universele naam wil onze webshop herkenbaarheid creëren en zo bijdragen aan het creëren van een zeer prettige online winkelervaring. Deze nieuwe visuele identiteit is nodig om beter aan te sluiten bij de huidige dynamiek van ons bedrijf en zal gelden voor al onze communicatiemiddelen, en allereerst voor onze website. Onze sawiday.be site zal vanaf 2 november 2020 ten dienste staan ​​van onze trouwe klanten.